CALITATE
Calitatea desăvârșită este pilonul fundamental al activității PARADIS. Colecțiile noastre de bijuterii sunt produse de unii dintre cei mai buni producători ai momentului, precum SOKOLOV, BREUNING, MASTER BRILLIANT și alte companii de top, cu utilaje și tehnologii de ultimă generație, care combină inovația cu lucrul manual și iscusit al bijutierilor, ce le permit să creeze bijuterii de cea mai înaltă calitate.
EXCLUSIVITATE
Dimantele fixate în bijuteriile fabricilor partenere sunt de cea mai înaltă calitate, achiziționate de la liderii din domeniul prelucrării diamantelor precum ALROSA și DE BEERS. Gemologii experimentați ai companiei aleg și verifică cu grijă calitatea diamantelor ce urmează să bucure ochii clienților noștri.
PIETRE
Pietrele prețioase și semiprețioase sunt importate de la cele mai mari companii de prelucrare a pietrelor din Myanmar, India și Thailanda, care tradițional istoric au fost și vor fi centrul de extracție și fațetare al pietrelor naturale. Specialiștii fabricilor verifică minuțios pietrele importate, acordând o atenție deosebită clarității și elementelor optice.
AUR
Toate bijuteriile prezentate în saloanele PARADIS, sunt exclusiv produse din aur, argint și platină, achiziționat din bancă sub formă de lingouri de către fabricele partenere. În procesul de fabricare sunt adăugate în aliaj, metale (Ag, Pd, Cu) ce oferă duritate, rezistență și culoare bijuteriei create. Aceste aliaje la rândul său sunt achiziționate de la cei mai buni producători din Germania și Italia. Astfel, chiar de la începutul ciclului de producere este garantată calitatea bijuteriei.
MARCARE
Titlul de marcare este o aplicație pe suprafața articolului, ce confirmă standardul de stat privind caliatatea aurului. Semnul destinctiv al României este capul de zimbru, care este aplicat cu ajutorul laserului sau prin inserție mecanică. Totodată, bijuteria originală în mod obligatoriu va avea și titlul de marcare din țara de proveniență, spre exemplul titlul de marcare al Federației Ruse este un cap de doamnă cu coif în cap, simbol ce confirmă autenticitatea bijuteriei.
ÎNGRIJIREA BIJUTERIILOR CU PIETRE PREŢIOASE NATURALE
Mijloacele cosmetice şi igienice folosite zilnic la fel ca şi mijloacele chimice de uz casnic conţin diferite substanţe ce acţionează negativ asupra aliajelor de aur şi asupra pietrelor (semi) preţioase.Astfel pentru a evita deteriorarea acestora, vă recomandăm să:- înlăturaţi întotdeauna bijuteriile când vă angajaţi în activităţi ce implică expunerea lor la chimicale sau căldură, cum ar fi sporturile sau menajul;
- în timpul diverselor proceduri cosmetice, în baie sau duş;
- înlăturaţi bijuteriile atunci când mergeţi la saună sau în piscină;
- evitaţi schimbările bruşte ale temperaturii, precum şi expunerea lor pe parcursul unei perioade îndelungate în apropierea surselor de lumină şi căldură.
- evitaţi purtarea bijuteriilor atunci când dormiţi. Din cauza mişcărilor din timpul somnului, în timp, montura pietrelor sau îmbinările bijuteriilor pot slăbi, lănţişoarele se pot rupe, iar piesele placate sunt afectate de transpiraţie şi îşi pierd din strălucire din cauza contactului direct şi prelungit cu pielea.
PARADIS MOLDOVA S.R.L., denumită în cele ce urmează ”Societatea”, garantează pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele, pentru o perioadă de 24 de luni de la data livrării. La cererea clienților ce au calitate de consumatori, Societatea va oferi certificatul de garanţie în scris.
Produsele din metale prețioase și pietre prețioase sunt certificate prin marca de titlu, marca de responsabilitate şi marca de stat, conform dispozițiilor Ordonanței de urgență nr. 190/2000 privind regimul metalelor preţioase şi pietrelor preţioase în România.
Clientul ce are calitatea de consumator poate solicita, în cazul lipsei conformității produselor, în primul rând repararea acestora sau înlocuirea, fără plată, în conformitate cu dispozițiile Ordonanței de urgență nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri. Repararea sau înlocuirea nu va depăși 15 zile de la data la care Societății i-a fost notificată lipsa de conformitate. În cazul în care produsele neconforme nu pot fi reparate sau înlocuite, ori dacă Societatea nu le repară sau înlocuiește în termenul de 15 zile, clientul poate solicita reducerea corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului.
Garanția comercială pentru produsele din metale preţioase şi pietre scumpe se oferă în cazul neconformităților constând în fixarea slabă a pietrelor, încheietoarelor la cercei, îmbinărilor de articulaţii la brăţări, fisuri, bavuri, zgârieturi etc. Societatea răspunde și în cazul în care caracteristicile produsului nu corespund marcajului sau informațiilor aduse la cunoștința clientului.
Socitatea nu răspunde pentru daunele cauzate de consumator prin acțiuni/inacțiuni nepermise care pot deteriora produsele, cum ar fi (a) activități sportive, profesionale, casnice, (b) transport, manipulare, purtare, păstrare, depozitare sau curățare necorespunzătoare, (c) întreținerea și repararea produselor, inclusiv înlocuiri de părți componente sau de elemente consumabile ale produsului, neautorizate de Societate, (d) nerespectarea Instrucțiunilor de Îngrijire și Păstrare a bijuteriilor, (e) expunerea produsului la uzură, inclusiv la contactul cu medii distructive care uzează prematur produsul, precum praf, fum, abur, ploaie acidă; substanțe chimice precum solvenți, înalbitori, produse petroliere, adezivi, acizi, săruri, produse cosmetice sau produse de curățare, clor sau substanțe care conțin clor, inclusiv apa care le conține; (f) supunerea produselor la variații de temperatură în afara intervalului de temperatură în care mecanismele acestora pot funcționa normal (5°C – 35°C); (g) funcționarea anormală a mecanismelor/părților componente ale produselor datorată lipsei de întreținere în urma unor acțiuni/inacțiuni nepermise.
Apariția de zgârieturi (aur roşu, alb, galben) şi/sau ştergerea stratului exterior de rodiu sau ruteniu (aur alb, argint), ştergerea stratului de acoperire din aur de pe articolele din argint de pe suprafața bijuteriei nu este considerat viciu sau defect de fabricație. Înnegrirea suprafeței unde este purtată bijuteria ex. deget nu reprezintă viciu de fabricație, ci o urmare a folosirii unor elemente chimice precum creme sau medicamente ce pot influența și/sau interacționa cu componentele din aliajele bijuteriei.
Reparația produselor în cazul apariției unor vicii de fabricație aflate în termen de garanție se vor efectua gratuit. Pentru defecțiunile apărute în cazurile enumerate mai sus, când Societatea nu răspunde, reparațiile se vor efectua în baza unui tarif suplimentar.
Clientul are dreptul de a solicita returul produselor achiziționate direct de pe site-ul www.paradis-bijuterii.ro. Dreptul de retur poate fi exercitat, indiferent de motiv, în termen de 14 zile de la data livrării în cazul achiziției online. Produsele care au fost ajustate, precum modificarea mărimii sau gravate, nu vor fi supuse returului. Pentru exercitarea dreptului de retur clientul trebuie să restitue produsul în aceeași stare în care a fost achiziționat.