MODALITATEA DE LIVRARE ȘI TERMENELE DE LIVRARE

Societatea PARADIS MOLDOVA S.R.L. (denumită în cele ce urmează ”Societatea”) asigură livrarea produselor achiziționate de client, doar pe teritoriul României, la sediul/domiciliul/adresa indicată de acesta după cum urmează:

  • pentru comenzile înregistrate LUNI – VINERI, până în ora 15:30, livrarea se va realiza în 1 – 2 zile lucrătoare de la data înregistrării comenzii;
  • pentru comenzile înregistrate LUNI – VINERI, după ora 15:30, și comenzile înregistrate în WEEKEND livrarea se va realiza în 2 zile lucrătoare de la data înregistrării comenzii.
  • în cazul unor situații de întârziere în procesarea/livrarea comenzii, veți fi contactați de consilierul companiei.

Comenzile cu valoarea totală mai mare sau egală cu 300 lei (TVA inclus) beneficiează de livrare GRATUITĂ.
Comenzile cu valoarea totală mai mică de 300 lei ( TVA inclus), costul livrării este 27 lei.

Trebuie să aveți în vedere că, în cazul în care comanda include cel puțin un produs cu disponibilitate de tip “ÎN STOC ÎN MAGAZINE”, termenul de livrare pentru produsele disponibile se calculează de la momentul în care este confirmată disponibilitatea, prin telefon, sms sau email transmis de Departamentul Suport Clienți.

Dacă ați optat pentru plata prin transfer bancar termenul de livrare se calculează de la momentul în care este confirmată încasarea contravalorii comenzii în contul Societății. Dacă ați efectuat plata online, prin card de debit sau de credit, termenul de livrare se calculează de la momentul în care tranzacția este autorizată de către banca emitentă și răspunsul este transmis către website-ul Societății.

Livrarea va fi efectuata prin intermediul serviciului de curierat FAN Courier

Confirmarea comenzii, va fi transmisă prin e-mail și/sau prin apel telefonic din partea consilierului companiei.

Important: În ziua livrării coletului, agentul companiei de curierat va contacta clientul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. În cazul în care agentul companiei de curierat nu reușește contactarea clientului, acesta va mai proceda la a doua avizare succesivă (următoarea zi lucrătoare), informându-vă în acest sens. Dacă și a 2-a încercare de livrare este nereușită, coletul dvs va fi returnat către Societate și livrarea comenzii va fi anulată, putând să vă ridicați personal produsele de la unul din magazinele Societății.

Termenele de livrare estimate și afișate pe website-ul www.paradis-bijuterii.ro sunt calculate în concordanță cu regulile generale menționate mai sus, raportat la data și ora sesiunii clientului când a efectuat comanda.

Caracteristici obligatorii ale produselor livrate

Fiecare produs livrat va prezenta următoarele “caracteristici obligatorii”: va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website-ul www.paradis-bijuterii.ro și va avea etichetă originală, însoțit cu bonul fiscal al produsului, instrucțiunea privind îngrijirea produsului și condițiile de garanție, ambalat și sigilat.

Proceduri obligatorii la livrarea produselor

Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta și de a solicita restituriea coletului dacă sesizează urme de deteriorare și/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)

Toate mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face în scris, în prezența agentului companiei de curierat sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va încheia împreună cu acest agent. Doar în astfel de cazuri se poate refuza primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate în considerare.

Regulile menționate mai sus nu afectează dreptul clientului, ce are calitatea de consumator, de a returna produsul conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență
nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.